14. december 2012

NOTD - Happy Birthday!


Som 'lovet' får i et hurtigt indlæg, inde jeg smutter til fodbold. Skal faktisk gå senest 
om 10 minutter, så ja, et hurtigt indlæg!:-)

Her er så mit design jeg kom frem til igår. Basen er nubar - Fire sparkle. Guld gradienten er lavet med en guld 2-ways pen og en depend artliner. Begge uden navn, tror jeg. Det hvide på flagene er lavet med akryl maling. Ringe- og tommelfingerens base er Essie - Brooch the subject, skøn brun/nude farvet lak. Elsker den som baggrund under noget nail art! De røde balloner er Essie - Fifth Avenue. De blå balloner er Loreal Paris - 611 sky fits heaven. De grønne balloner er Gosh - Forest Floor. Omridset og snorene er lavet med sort akrylmaling. Lyset på ballonerne er hvis akrylmaling. Nu smutter jeg, skal gå om 2 minutter.. Vi ses!


Ps. laver nok et indlæg om mine gaver. Har allerede fået 5 lakker af min bedste veninde, sååå glad! Det var virkelig en god gave.. tæhæ.. :-D

Shit, min bus kører om 11 minutter. Farvel! :-D

4 kommentarer:

  1. Ja, jeg er det man kalder sød!

    SvarSlet
  2. Hvor fint :)

    Har en lille giveaway, hvis du er interesseret:
    http://www.nataschacoester.dk/2012/12/2-advent-giveaway-zol.html

    SvarSlet