22. december 2012

NOTD - Blue splash

Som i nok har regnet ud fra mit forrige indlæg er denne dags design Water Marble. Endelig har jeg fundet fidusen! Jeg skal bruge filtreret vand i stuetemperatur. Vores vand har åbenbart for meget kalk i sig. Nå, men i hvert fald har jeg siddet og leget med Water Marble hele dagen, og nu er det så på neglene. Jeg synes selv at designet blev ret flot. Og i forhold til mit sidste indlæg med Water Marble, ja så kan man i hvert fald godt se at jeg har fundet fidusen! Haha.


Desværre er billedet ret dårligt, det undskylder jeg, men det var intet solskind så det var ret svært.. Topcoat'en er min højt elskede Seche Vite<3

Til denne WM har jeg brugt CG - Blue Iguana, Rimmel - Denim og Tigerens hvide. Den lyseblå er CG, er det ikke sjovt så meget at den ændrer sig ved WM? Det synes jeg i hvert fald!

Snart kommer der et juledesign, har et i tankerne. Regner med det kommer ind d. 23. Og så laver jeg nok også et til design til Juleaften. Vi ses, hav en dejlig ferie, hvis i altså har fået det!(-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar