2. december 2012

Christmas 2012 - Nubar glitter with snowflakes

Så er det December, og jeg vil gerne vise jer mit første juledesign! Jeg vil prøve at få lavet en masse julenegle. Jeg overvejer en julechallenge, skal jeg det?
Men i hvert fald, dette indlæg er både swatch af nubar, designet og juledesign. Altså har slået det sammen. Giver det mening?

Nå, men denne flotte røde glimmerlak er Nubar - Fire Sparkle. Hold da op, den er bare flot!
Konsistensen er rigtig god, og faktisk er den nem at fordele, i forhold til de andre glimmerlakker fra Nubar.
Der er desuden et lag rød under og et lag Nubar - Fire sparkle.
  

Jeg synes personligt at denne mani er rigtig flot, eller også er det bare farverne sammen? 
Den holografiske lak er Essence - Hello holo, snefnugene er lavet med akryl og det samme er prikkerne.



Glædelig 2. December!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar